× T-Organisations.nl maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.
Accepteren

Ja ik wil!

De perfecte bruiloft in 5 stappen.

Jullie bruiloft is bestemd om de mooiste dag van jullie leven te worden, met als klap op de vuurpijl een spetterend huwelijksfeest. Hierbij hoort natuurlijk een professionele bruiloft dj, die vanaf de ceremonie of openingsdans, tot het laatste nummer voor de juiste sfeer zorgt.


Benieuwd of wij nog beschikbaar zijn? Vul hieronder je telefoonnummer, e-mail adres en de datum van jullie trouwfeest in, en we laten het je zo snel mogelijk weten.

Beschikbaarheid checken!

Stap 1: Kennismaken

Wat wij het áller belangrijkste vinden bij het vinden van de juiste dj voor jullie bruiloft, is een goede match. Onze dj's zijn allemaal even vaardig en de één wat meer thuis in een bepaald muziekgenre dan de ander, maar om te beginnen willen we zeker zijn van een goede persoonlijke klik is tussen jullie en de dj.

Daarom plannen we altijd geruime tijd voor jullie bruiloft een vrijblijvende kennismaking in. Tijdens deze kennismaking bespreken we jullie vragen en wensen, en bepalen we of er vanuit jullie een wederzijdse klik is om ons als trouwpartners in de armen te slaan.


Stap 2: Voorbereiden

Na een succesvolle kennismaking gaan wij aan de slag met onze voorbereidingen, zoals het inplannen van een back-up dj en wanneer gewenst fotograaf, en het voorbereiden van de benodige apparatuur of drive-in show om jullie trouwlocatie tot droomlocatie om te toveren.

Jullie kunnen in de tussentijd nadenken over de muziekkeuze, de openingsdans of avondopening en logistieke dagplanning zoals onze opbouw werkzaamheden of een fotoshoot met één van onze fotografen op de trouwlocatie.

Dit alles doen we ruim vantevoren, zodat jullie onbezorgd van jullie trouwdag kunnen genieten.


Stap 3: De Grote Dag

Eindelijk, het is zo ver: vandaag geven jullie elkaar eindelijk dat langverwachte ja-woord! In intieme kring of groots, binnen of buiten, de speeches van jullie getuigen en ceremoniemeester moeten natuurlijk overal goed verstaanbaar zijn. En hebben jullie al eens nagedacht over een ceremonie met een persoonlijke noot? Wij helpen jullie graag met alle nodige techniek, want deze dag is voor jullie al spannend genoeg toch?

Na de ceremonie is het tijd voor de receptie op locatie. Volgens ons het perfecte moment op onder het genot van een hapje en een drankje jullie huwelijk te vieren, én om jullie opgedofte gasten bij aankomst op de foto te zetten. Dit laatste kan simpelweg bij binnenkomst of in een door ons verzorgde photobooth, geheel in thema.


Stap 4: De Opening

Alle felicitaties zijn ontvangen, iedereen heeft een drankje en jullie zijn klaar voor de start van een knalfeest. Maar wacht, hoe gaan we deze avond aftrappen? Een traditionele openingsdans, een quiz of een spectaculaire opkomstvideo van jullie als kersvers getrouwd stel? Wij laten ons nog steeds verrassen door alle leuke en creatieve manieren om de avond te openen.

En natuurlijk denken wij maar al te graag mee over hoe we jullie kunnen ontzorgen of hoe we deze opening zo bijzonder mogelijk kunnen maken. Denk hierbij aan een openingsdans in een laaghangende rookwolk, tussen de koudvuur fontijnen, of het vooraf installeren van een professionele beamer met projectiescherm, zodat alle gasten zonder problemen jullie presentaties en video's kunnen volgen.


Stap 5: Een avond om nooit meer te vergeten

Yes! Het feest barst los, de dansvloer staat vol en de dj voelt perfect aan of de golden oldies, foute hits, dansbare urban of Nederlandse meezingers het beste gaan aanslaan. Verzoekjes zijn áltijd welkom, maar natuurlijk houden we rekening met jullie vooraf aangegeven wensen.

Na een avond vol dansen, zingen en van elkaar genieten, is het tijd om de avond af te sluiten. Hoe laat dit is, is aan jullie, en wanneer we aanvoelen dat de avond op zijn einde loopt, zullen we in overleg de laatste nummers gaan instarten.

Ook nu proberen we graag de juiste toon te raken, door de avond af te sluiten met een voor jullie bijzonder nummer. Een grote kring geliefden om het bruidspaar zorgt altijd voor schitterende momenten, die jullie je telkens bij het horen van deze nummers weer zullen herinneren. En daar doen we het voor: Bijdragen aan de mooiste herinneringen, voor de rest van jullie leven.


The Perfect Wedding

T-Organisations is sinds 2020 trots partner van The Perfect Wedding. Hier ontvingen we van bruidsparen die jullie voor gingen een gemiddelde beoordeling van een 9,5! Lees hier hun ervaringen.



"Tom heeft echt voor een feestje gezorgd tijdens onze bruiloft! We hebben het nog regelmatig over het geweldig feest! Hij hield rekening met onze wensen en speelde in op de sfeer die er hing!"

Anoniem

"Fantastische bruiloft gehad op 31 mei 2020!! Het dak ging eraf door T-Organisations. Een echte aanrader."

Noor Willemsen

"Kwaliteit en professionaliteit, dat is wat je kan verwachten van T-Organisations. Als je een geweldig feestje wil bouwen, dan ben je bij hun aan het juiste adres. Dikke aanrader!"

Yves Philtjens

"Wij hebben een super feest gehad met onze bruiloft! Mede dankzij de goede muziek!"

Yvette


Enthousiast geworden?

Worden jullie van dit verhaal net zo enthousiast als wij?
We stellen ons graag persoonlijk voor.







Ik wil persoonlijk kennis maken